Cankalp.Com | Aşk Sana Benzer...

? Genel => Hoþgeldin.. Bi Selam Yokmu? => Konuyu başlatan: - 01 Oca, 1970, 02:00

Anket
Soru: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Seçenek 1: Arama motorlarýndan oylar: 12
Seçenek 2: Arkadaþ tavsiyesi ile oylar: 21
Seçenek 3: Dost Sitelerden oylar: 8
Seçenek 4: Tesadüfen oylar: 23
Seçenek 5: Zaten biliyordum oylar: 9
Başlık: CanKalp.Com ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: KaLpsiz - 01 Ara, 2005, 17:44
CanKalp.Com ile nasýl tanýþtýnýz? Herkes ankete katýlýrsa sevinirim, mesaj olarak da katký saðlayabilirsiniz
Başlık: Ynt: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: Canik - 01 Ara, 2005, 18:03
arkadaþým tavsiye etti ;D
Başlık: Ynt: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: Gece_Gozlu - 01 Ara, 2005, 22:05
 webmaster sayesindeee ::)
Başlık: Ynt: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: Kabaracý - 02 Ara, 2005, 14:22
Webmaster sayesinde,
Başlık: Ynt: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: pumacell - 03 Ara, 2005, 19:21
webmaster ve mustafa abim sayesinde
Başlık: Ynt: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: AyKiz__ - 03 Ara, 2005, 19:27
webmaster dedi
bende  geldim valla
;)
Başlık: Ynt: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: Ödünç_Hayat - 03 Ara, 2005, 23:57
kalbimin sesini dinledim ve bu ismi dedi kalbmisende.net doðru yere yöneltmiþ. :)
Başlık: Ynt: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: Chica - 04 Ara, 2005, 00:17
hatýrlamýom yawww

nasýl tanýþtýk bu siteyle ((:
Başlık: Ynt: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: Saripapatya - 04 Ara, 2005, 01:03
Valla uzun hikaye..ama kisacasi Kalpsizi tanidigim icin...geldim  ::)

ve gercektende cok iyi yapmisim  ::)
Başlık: Ynt: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: taha - 04 Ara, 2005, 08:44
 Arkadaþ tavsiye etti
Başlık: Ynt: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: Abdulllah - 04 Ara, 2005, 13:58
Hamlet Sayesinde :D
Başlık: Ynt: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: denizekirdek - 04 Ara, 2005, 21:01
Nasýl tanýþtým onumu soruyosun senin sayende tanýþtým..
Bakalým ne olacak :dans
Başlık: Ynt: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: oNLy_yOu - 04 Ara, 2005, 21:03
sarýpapaTya sAðoLsun :)
Başlık: Ynt: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: Simay - 05 Ara, 2005, 00:41
arama motorlarindan buldum
Başlık: Ynt: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: green - 05 Ara, 2005, 11:39
gipart ve delikýz çaðýrdýlar bende geldim :) umarým hoþbulmuþumdur
Başlık: Ynt: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: MaSuM_PReNS - 08 Ara, 2005, 11:42
EeeeE Tabiki kardeþim yada arkadaþým sayesinde tanýþtým:)))
Başlık: Ynt: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: delikiz - 08 Ara, 2005, 11:56
gipart sayesinde tanýdým
Başlık: Ynt: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: fixxer - 10 Ara, 2005, 05:54
Hatýrlamýom ama hiç biri davet etmedi öyle gezinirken denk geldi sanýrým :S
Başlık: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: KaraGözlüm - 08 Oca, 2006, 13:37
eyi bi arkadasim tavsiyesiyle. duydumki burayi o yapmis ;D cok sevdim valla artik kurtulus yok benden
Başlık: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: hacuu - 09 Oca, 2006, 21:09
iboþþþþ
Başlık: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: Mtemizce - 14 Oca, 2006, 05:16
çok sevecen çok iyi ama söylentilere göre kalbi (bakmayýn siz kalpsiz yazdýðýna, içinde en altýnýndan bir kalbi vardýr) olmayan çok sevdiðim bi arkadaþým webmasterim sayesinde  öðrendim :D sanýrým yeterli
Başlık: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: By_Kral - 14 Oca, 2006, 18:04
Walla ne yalan sölim arama motoru sayesinde ama iyi ettim valla güzel bir site olmuþ ellerinize saðlýk. :D :D
Başlık: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: Saripapatya - 21 Oca, 2006, 02:14
BY_KRAL_ASKER  su arama moturunu yapandan allah bin kere razi olsun demi  teytey
Başlık: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: By_Kral - 21 Oca, 2006, 02:19

BY_KRAL_ASKER  su arama moturunu yapandan allah bin kere razi olsun demi  teytey


Ewet walla Allah razý olsun hem siteler için hemde insanlar için yararlý yaw helede benim çok iþime yarýyo kerata(http://img498.imageshack.us/img498/9669/kahkaha4kg.gif)(http://img498.imageshack.us/img498/9669/kahkaha4kg.gif)(http://img498.imageshack.us/img498/9669/kahkaha4kg.gif)
Başlık: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: PrinCess - 23 Oca, 2006, 12:29
biliyordum zatiiiii lütfen yani  ;D
Başlık: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: ANK@R@LI - 11 Şub, 2006, 21:25
Kardesim tavsiye etti ;D
Başlık: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: Heidi - 23 Şub, 2006, 20:48
arama motorlar sayesinde :D

iyikide burdayým :)
Başlık: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: pepe baba - 15 May, 2006, 10:02
tesadüften buldum bu siteyi ihki bulmuþum
Başlık: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: MaLiK - 15 May, 2006, 12:52
bana bu siteyi pepe baba tanýttý
Başlık: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: D??i? - 24 May, 2006, 14:11
radyohasreti dinlerken bi baktým forum yazýo bi bakayým dedim neymiþ?? ki burasý çýktý karþýma iyikide çýkmýþ ;D böle tanýþtým iþtee :)
Başlık: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: Kr@ttz - 18 Haz, 2006, 11:29
Kalpsizin biri sayesinde o kendini biliyor :)
Başlık: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: nazr - 18 Haz, 2006, 14:01
teyzemin kýzý söyledi
:cilgin :+
Başlık: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: sebnemsever_42 - 19 Haz, 2006, 18:10
tesadüfen oldu ama iyi oldu be
Başlık: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: ihsan - 07 Tem, 2006, 12:00
valla ne yalan söyleyim tesadüfen buldum ama çokta iyi oldu burasý süper olmuþ elinize saglýk arkadaþlar
Başlık: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: tatlýmm - 07 Tem, 2006, 12:20
googleden buldum yaaaa :)
Başlık: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: RoSeLiFe - 07 Tem, 2006, 13:02
yaðmurlu bi gündü elimde kitaplarým baþým önümde dalgýn bi þekilde yürüyordum..
ne olduysa o an oldu bi an biriyle çarpýþtým elimdeki kitaplarým yere düþmüþtü hemen yere eðilip kitaplarýmý toplamaya çalýþtým oda çarpýþmanýn verdiði utançla bana yardým ediyordu...iþte o an ,o an onunla tanýþmýþtým...                 :@ :P   :D   :D  :D


google dan  ;D
Başlık: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: akhilleus - 08 Tem, 2006, 03:05
walla nasil olsun...google sayesinde iste...siir ararken tanistim...söyle bir dolastimda güzel bir forum...tebrik ederim arkadaslar...
Başlık: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: ERENN - 26 Tem, 2006, 18:47
trmizah.com sayesinde :)
Başlık: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: tatlýmm - 28 Tem, 2006, 23:05
arkadaþým site adresi vermek yasak...lütfen kurallara uyalým !!!!
Başlık: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: masal_06 - 24 Ağu, 2006, 03:21
Bende googleden buldum,,baþka biþi ararken tesadüf oldu yani :)
Başlık: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: HýrçýnGüzel - 02 Eyl, 2006, 01:21
bi arkadaþým sayesindeee ama o üye olmamýþdý
Başlık: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: DagLýCa - 09 Eyl, 2006, 09:31
Derin Sagolsun Onun Tavsiyesinlen Burdayým
Başlık: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: DeliSevdam - 10 Eyl, 2006, 03:36
Tesadüfen buldum öyle geziyordum nette karsima cikti
Başlık: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: GazeL - 25 Eyl, 2006, 09:43
Baska bir siteyi ararken cikti karsima iyide oldu...
Başlık: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: Kr@ttz - 25 Eyl, 2006, 09:50
Sahabýsý baðýmlý yaptý beni buraya :P
Başlık: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: legent_tramp - 28 Eyl, 2006, 01:04
arkadaþýmýn sayesinde bu yola düþtüm
Başlık: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: Kr@ttz - 28 Eyl, 2006, 11:51
Arkadaþým sayesinde çokta güzel oldu...
Başlık: KalbimSende.Net ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: JmB CooL - 14 Ara, 2006, 23:31
Anýmsamýyorum alkollüyüm : ;D
Başlık: CanKalp.Com ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: candost - 05 Nis, 2007, 16:35
ÖMOÞUM SAYESÝNDE ;) :D > :islik:
Başlık: CanKalp.Com ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: speed_love_boy - 06 Nis, 2007, 13:43
mail geldi
Başlık: CanKalp.Com ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: GaMZeLi_LaDy - 11 Tem, 2007, 21:03
buranin eski bi üyesinin sayesinde gecenlerde konusuyorduk laf acildi bende merak ettim bi bakayim nasil bi yermis dedim öylelikle üye oldum  :$
Başlık: CanKalp.Com ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: candost - 15 Eyl, 2007, 09:36
KANKÝÝÝÝM SAYESÝNDE  :ok
Başlık: CanKalp.Com ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: lubimoy - 31 Eki, 2007, 15:24
gunlerdir aptal aptal pc basýnda geziniyorum tesadufen bu siteyi buldumm simdilkk sýkýlmadan vakit gecirebiliyorum tesekkurler
Başlık: CanKalp.Com ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: Black - 09 Kas, 2007, 01:31
Googleden buldum gül ararken... :down:
Başlık: CanKalp.Com ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: Aþkyýldýzý - 19 Şub, 2008, 00:11
          :ok
          Bir arama   yaparken   tesadüf eseri   buldum
          Ýyi ki de    buldum....
          Galiba  güzel   bir   þiir  sitesi  keþfetme  çabasýndaydým
           :ok                Sevgiler  Canikom....                        ;)
Başlık: CanKalp.Com ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: Sir_ako - 01 Mar, 2008, 02:06
Cankalp'le tanismam uzerinden bir hayli zaman gecti nasil tanistigimi simdi hatirliyamiyorum, bir gun hatirlarsam bende yazarim. :lol:
Başlık: CanKalp.Com ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: Anara - 12 Mar, 2008, 15:48
Biraz önce bi arama yaparken buldum, ilgimi çekti... teþekkürler...
Başlık: CanKalp.Com ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: Canik - 02 Nis, 2008, 15:17

Cankalp'le tanismam uzerinden bir hayli zaman gecti nasil tanistigimi simdi hatirliyamiyorum, bir gun hatirlarsam bende yazarim. :lol:


:P :lol: ;))
Başlık: CanKalp.Com ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: SaHRa - 14 Nis, 2008, 13:40

google arama motoruna cesitli el isleri yazdim ve karsima cankalp.com  forumu cikti bende bi bakiyim dedim. :)
Başlık: CanKalp.Com ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: rocker - 15 Nis, 2008, 21:08
(http://img443.imageshack.us/img443/3327/ay1au.jpg)                                                                                               

selam millet ben yeni üyelerdenim ya aslýnda hergün siteyi görüyorum ama haryerini gezemiyorum (itiraf etmek gerekirsede bilmiyorum þitttttttttt sýr kimseye demeyin   ;D =)      )herkeze iyi gezintiler...
Başlık: CanKalp.Com ile nasýl tanýþtýnýz?
Gönderen: 3va - 12 Ağu, 2011, 10:27

Anýmsamýyorum alkollüyüm : ;D


Sen ne zaman ayýksýn ki.. :) þaþkýn..